Η ΟΖΟΝ ολοκλήρωσε με επιτυχία τις καταγραφές στη βόρεια ακτογραμμή του Κορινθιακού και κατευθύνθηκε νότια στο ύψος της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου.
Ο περίπλους της βόρειας ακτογραμμής αντιμετώπισε πολυήμερες διακοπές εργασιών λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών. Η έλλειψη λιμενικών εγκαταστάσεων, καταφυγίων και σημείων κατάλληλων για τον ανεφοδιασμό του σκάφους δημιούργησε πολλά προβλήματα και σε κάποιες περιπτώσεις οι ξαφνικές αλλαγές του καιρού έθεσαν το σκάφος σε κίνδυνο. Στην περιοχή της Αλυκής Βοιωτίας ο Ναυτίλος κινδύνευσε σοβαρά κατά τη διανυκτέρευσή του στο πρόσκαιρο και μη προστατευμένο αγκυροβόλιό του από απρόσμενους ισχυρούς δυτικούς ανέμους και θαλασσοταραχή. Στη μαρίνα της Ιτέας βρήκε πολυήμερο καταφύγιο, ωστόσο υπέστη μικροζημιές στην πρύμνη λόγω των ανέμων. Καθυστερήσεις στο πρόγραμμα παρουσιάστηκαν επίσης στη θαλάσσια περιοχή του Κρισσαίου κόλπου λόγω προβλήματος με την προπέλα του σκάφους όπου κατέστη αναγκαία η προμήθεια νέας προπέλας και η αλλαγή αυτής από το πλήρωμα.
Επιπροσθέτως, η ανεπάρκεια λιμενικών εγκαταστάσεων και σημείων ανεφοδιασμού καυσίμων εξανάγκαζε συνεχώς το πλήρωμα στην τροποποίηση των διαδρομών του και την προσθήκη δεκάδων μη προγραμματισμένων μιλίων θαλάσσιων διαδρομών. Αυτό, δημιούργησε την ανάγκη συμπληρωματικής υποστήριξης από ξηράς με οδικά δρομολόγια από οχήματα και συνεργάτες της ΟΖΟΝ, ενώ παράλληλα επέφερε πρόσθετες καθυστερήσεις και κόστος.
Ωστόσο, παρά τις αντιξοότητες, οι καταγραφές στον βόρειο τομέα του Κορινθιακού ήταν ιδιαίτερα επιτυχείς καθώς εντοπίστηκαν πολλά απρόσμενα προβλήματα και σημεία συσσώρευσης απορριμμάτων.