Συνεχίζεται ο περίπλους του Κορινθιακού από την ερευνητική ομάδα της ΟΖΟΝ και το Ναυτίλο. Παρά την αφόρητη ζέστη και το καθημερινό εξαντλητικό 12ωρο πρόγραμμα οι εργασίες έρευνας, εντοπισμού και λεπτομερούς αποτύπωσης της ακτογραμμής προχωρούν ικανοποιητικά. Ανταμοιβή για την ομάδα οι μοναδικές θαλασσινές εμπειρίες, τα υπέροχα τοπία, η δροσιά το χάραμα, τα χρώματα της ανατολής και η νυχτερινή γαλήνη στον Ναυτίλο.
Οι καταγραφές προχωρούν βάσει του αρχικού σχεδίου, τόσο από το κατάστρωμα του Ναυτίλου όσο κι από αέρος με drones. Οι εργασίες συμπληρώνονται από αυτοψίες στις ακτές, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο. Η από θαλάσσης φωτογράφηση της ακτογραμμής αποτελεί μεγάλη πρόκληση λόγω κινδύνων από υφάλους και αβαθή. Για το λόγο αυτό οι διαδρομές κάθε ημέρας ελέγχονται εξονυχιστικά από δορυφορικές εικόνες των περιοχών - από το προηγούμενο βράδυ - και τα δυνητικά επικίνδυνα σημεία σημειώνονται στο GPS. Για μεγαλύτερη ασφάλεια, μέλος του πληρώματος παρακολουθεί συνεχώς από την πλώρη τα βάθη, τη διαμόρφωση του βυθού και υποθαλάσσια εμπόδια και κατευθύνει συνεχώς τον κυβερνήτη του σκάφους.
Σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το πλήρωμα σε καθημερινή βάση αποτελούν η έλλειψη σε υποδομές ελλιμενισμού που θέτουν το σκάφος σε κίνδυνο στις αλλαγές του καιρού και καθιστούν δύσκολο τον ανεφοδιασμό καθώς επίσης και η απουσία πρατηρίων καυσίμων, τόσο στους λιγοστούς λιμένες και καταφύγια όσο και επί του επαρχιακού οδικού δικτύου της βόρειας ακτής.
Από τις πρώτες κιόλας ημέρες στη θάλασσα καταγράφονται υπερβάσεις στο χρονοδιάγραμμα που οφείλονται στον μεγαλύτερο των αρχικών εκτιμήσεων αριθμό σημείων συσσώρευσης απορριμμάτων. Εκτιμάται πως ο τελικός αριθμός των καταγραφών θα ξεπεράσει το διπλάσιο των αρχικών εκτιμήσεων.